Voting

lördag 22 maj 2010

Scrapp helg på JP-Hobby

Idag har jag och ca. 25st scrappande tjejer/kvinner/damer intagit JP-Hobbys lokal i Staffanstorp. Vi började kl 10.00 i förmiddags och avslutar det hela imorgon Söndag kl 17.00



En av utmaningarna gick ut på att göra något "manligt" utan bling och blommor....
Mitt bidrag blev en altrad P-skiva.
Jag har många gånger tyckt att P-skivor är ganska fula och ofta med en logga från en stor matvarukedja eller något liknande. Med denna kan man pigga upp vardagen och kanske en och annan p-vakt. Baksidan lämnade jag orörd då där står insrtuktioner om hur man använder sin nu så fina p-skiva.
För min del kommer det att bli fler p-skivor, en perfekt gåbort pressent till alla med bil. =)

1 kommentar:

  1. Här är den ju, den cooooola p-skivan ♥
    Tack för idag!
    Kram ♥

    SvaraRadera