Voting

onsdag 26 maj 2010

En liten pojke.

Min kollega Sara fick för fyra veckor sen sitt andra barn. Äntligen kom hon och hälsade på oss med sin lilla James. Storebror Henry fick denna gången vara på sin förskola men även han fick ta del av paketskörden.
Naturligtvis blev det ett kort och en liten vagn. Jag var tvungen att använda ett av mina nya papper jag införskaffade i helgen. Carpe diem från Maja design.
Lite blommor och pynt som också fick gå i den blå nyansen.


Maja designs nya papper är lika fina på både fram och baksida så det var lite svårt att välja vilken sida som skulle vara vänd utåt. Fördelen med 3d byggen är att man får njuta av båda sidorna på pappret. ;) Jag provade för första gången att göra en liten skötväska till vagnen. Den blev OK efter ett antal svordomar.


Extra nöjd med att jag fick med den tryckta texten "carpe diem " på sidan av vagnen.


Vagnen har jag gjort efter en mall gjord av min kära Pysselpingla Lena.



2 kommentarer:

  1. Vad flitig du är, Ina :)
    Kul att se att du uppdaterar så duktigt ;)

    OTROLIGT fint litet paket du fått till, din arbetsakamrat måste ha blivit överlycklig ♥
    Vagnen är såååååå fin :)

    Kram! Hoppas vi ses snart :) På fredag kanske? ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare om uppdateringen ;) Härligt att du fick till det med skötväskan <3
    Kramis kramis

    SvaraRadera